Velkommen til Parkvegens Hageglede og Hagegalskap

Velkommen til hagen vår, en hage som fortsatt er under oppbygging og forandring. Nye bed planlegges og lages, planter kjøpes og plantes. Noen planter deles og noen er stadig på flyttefot. Takk for at du titter innom, jeg setter stor pris på din kommentar.
-----------------------------------------------------------------

mandag 26. november 2012

Mandagstema

Vårt hvite stakittgjerde med rosene er hagens ansikt mot byen. 
Jeg elsker det, trass i mye vedlikehold.
Å komme hjem til duften av roser og sjasmin er toppen av lykke for hagegale meg.
Er det rart jeg elsker sommeren?


Flere vakre gjerder finner du hos



2 kommentarer:

  1. Gud så herlig! Sommer, roser og hvitt gjerde, det er toppen.

    Klem Vivi

    SvarSlett
  2. Heldige er dine naboer som for lov til å gå forbi det flotte gjerdet og de herlige luktene hver dag! Jeg drømmer også om hvitt stakittgjerde. Jeg prøver å overbevise mannen min om at det estetiske ved det er verd jobben, vi får se om jeg klarer det. Jeg får som regel viljen min til slutt ;-)
    Ønsker deg en god uke!

    SvarSlett