Velkommen til Parkvegens Hageglede og Hagegalskap

Velkommen til hagen vår, en hage som fortsatt er under oppbygging og forandring. Nye bed planlegges og lages, planter kjøpes og plantes. Noen planter deles og noen er stadig på flyttefot. Takk for at du titter innom, jeg setter stor pris på din kommentar.
-----------------------------------------------------------------

lørdag 15. juni 2013

Kom liljor och akvileja, kom rosor och salivia!

Liljene må vi nok vente på en liten stund til, men akeleiene blomstrer rundt omkring i hagen.
Her er et lite knippe!








Noen roser har også begynt å blomstre. 
Søstrene Bugnet... Louise og Therese er som vanlig tidlig ute!
Av Louise Bugnet har jeg plantet tre stykker sammen, men det ser ut som en stor busk.





Nå må jeg skynde meg ut i sommersolen!
Ønsker dere alle en strålende helg!

7 kommentarer:

  1. Systrarna Bugnet kan man alltid lita på, vackra är de också! Så många vackra aklejor du har! De flesta av mina aklejor har dött under vintern och de som finns kvar är små och ynkliga, blir dåligt med aklejablomning hos mig i sommar, tyvärr!
    Ha en fin helg!
    Kram Margot

    SvarSlett
  2. så mye flott som vokser i hagen din ! Nydelige akeleie bilder -

    SvarSlett
  3. Utrolig vakre bilder. En nytelse. Anne

    SvarSlett
  4. Kjempe flotte akeleier du har. I mitt akeleiebed, så er det de blå/lilla som har tatt overhånd, men noen rosa og rød er det inne i mellom.

    Nyt hagen din og ha en fin søndag. Klem

    SvarSlett
  5. Nydelige Akeleier! Jeg har prøvd flere ganger med akeleie i hagen her, men de liker ikke våre kalde vintre...
    Ha en fin sommer søndag!

    SvarSlett
  6. Så mange fine akeleier du har, de er så utrolig vakre.
    Flotte er rosene og bildene dine også,
    Marit.

    SvarSlett
  7. Nå ser jeg nesten "akeleiestjerner" gitt, så
    nyydelig! Det har vært min drøm i alle år,
    men jeg får det ikke til med disse skjønnhetene.
    Det er bare nydelig hos deg! Fin dag til deg!

    SvarSlett