Velkommen til Parkvegens Hageglede og Hagegalskap

Velkommen til hagen vår, en hage som fortsatt er under oppbygging og forandring. Nye bed planlegges og lages, planter kjøpes og plantes. Noen planter deles og noen er stadig på flyttefot. Takk for at du titter innom, jeg setter stor pris på din kommentar.
-----------------------------------------------------------------

søndag 21. september 2014

Hvite roser i september

21.september og luft og temperatur forteller at det er høst.
Men noen av rosene blomstrer og blomstrer...
I dag presenterer jeg noen vakre, hvite som lyser opp i høstskumringen.

Claire Austin er en av årets nykommere.. angrer ikke på dette kjøpet.


Herkules er rose som jeg har hatt i mange år og som jeg er svært glad i. 
Ikke helt hvit, men lys og fager.
Her sammen med Clematis Summer Snow.


Schneewitchen er en annen hvit rose som blomstrer fint akkurat nå. 


En hvit stilkrose som har vært fin i år er... Karen Blixen.


Inne i drivhuset står en liten vakker potterose 
og der koser vi oss så ofte vi kan.



Ønsker dere alle en fin høstuke!

5 kommentarer:

  1. Så mange fine roser du har!
    Ønsker deg en fin ny uke!

    SvarSlett
  2. Så många vita vackra rosor du har. Claire Austin är jag lite sugen på:)
    Ha en fin start på veckan
    Kram Maria

    SvarSlett
  3. Nydelige roser! Hilsen Anne-Kristin

    SvarSlett
  4. Elisabeth Søvik Nedreberg23. september 2014 kl. 22:11

    Nydelige blomster og hage :) Har hatt ei koselig "hagevandring" no eg :)

    SvarSlett
  5. Så lekkert med de hvite og lyse rosene. Det må være koselig å sitte i ditt drivhus :-)

    SvarSlett