Velkommen til Parkvegens Hageglede og Hagegalskap

Velkommen til hagen vår, en hage som fortsatt er under oppbygging og forandring. Nye bed planlegges og lages, planter kjøpes og plantes. Noen planter deles og noen er stadig på flyttefot. Takk for at du titter innom, jeg setter stor pris på din kommentar.
-----------------------------------------------------------------

onsdag 1. april 2015

GOD PÅSKE

Nå tar jeg en etterlengtet påskeferie og reiser til vakre Oba.
Det skal bli deilig å kommet til leiligheten vår og å tilbringe noen uker i sol og varme.

Når vi kommer hjem så blomstrer det forhåpentligvis en del i hagen.




Og inne i drivhuset blir alle småplanter og pelliser 
stelt etter alle kunstens regler av vår dyktige leieboer.



Men enn så lenge skal vi kose oss i Oba.



GOD PÅSKE!

11 kommentarer:

  1. Ha en riktigt skön semester i sol och värme. Glad Påsk!

    SvarSlett
  2. Hei! Vakre blomsterbilder. God tur og god påske! Anne

    SvarSlett
  3. Så frodig i drivhuset!
    Men godt å komme bort litt også.
    God ferie!

    SvarSlett
  4. Ønsker deg en riktig god påske.

    Klem Vivi

    SvarSlett
  5. Beautiful spring flowers !! Great pictures !!

    SvarSlett
  6. Så frodig det er i drivhuset. God påske og god ferie til dere begge.

    SvarSlett
  7. Riktig god ferie i Oba :-) Ser herlig ut uten at jeg vet helt hvor det er i verden. Hagen din i Molde er i alle fall bare fantastisk. Hilsen fra Liv

    SvarSlett
  8. For et fantastisk frodig drivhus!! Er så fornøyd med alle plantene mine men du er jo i en helt annen liga�� Jeg må bare spørre; kom over siden din da jeg lette etter takpynt til drivhuset vår, hvor har du fått tak i den du har på drivhuset ditt? Den var så utrolig fin! Hilsen Kjersti

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Kjersti. Takk for koselig kommentar. Drivhus og takpynt er kjøpt hos Gartnerteknikk og vi er veldig fornøyd med vårt valg!

      Slett
  9. Tusen takk for svar:-) ja gartnerteknikk sine drivhus er vel de beste og mest solide så det står nok i mange år:-) vi har bygget selv så spørs om vi greier å finne noe takpynt som passer men skal forhøre meg med gartnerteknikk jeg da:-) takk nok en gang;-) ha en fin og grønn sommer:-) Kjersti

    SvarSlett
  10. I certainly agree to some points that you have discussed on this post. I appreciate that you have shared some reliable tips on this review.

    SvarSlett