Velkommen til Parkvegens Hageglede og Hagegalskap

Velkommen til hagen vår, en hage som fortsatt er under oppbygging og forandring. Nye bed planlegges og lages, planter kjøpes og plantes. Noen planter deles og noen er stadig på flyttefot. Takk for at du titter innom, jeg setter stor pris på din kommentar.
-----------------------------------------------------------------

onsdag 14. april 2010

Endelig tid for rydding i bed


Så er endelig tiden kommet for vår-rydding i staudebedene.
Jeg tar alltid en hovedrydding, fjerner alt som ligger vissent og som ser helt bedrøvelig ut.
Jeg håpte på at denne vinteren skulle ta knekken på mordersneglene.. Der tok jeg bedrøvelig feil. Under vissent løv av Rosehagtorn og Stormarikåpe fant jeg disse små ekle krypene :-(
Dermed er kampen i full gang, en kamp som jeg har til hensikt å vinne..

1 kommentar:

  1. Hei!har du det bra.fine blonstrer du har.
    TTTTThhhhheeeeeaaaaa.

    SvarSlett