Velkommen til Parkvegens Hageglede og Hagegalskap

Velkommen til hagen vår, en hage som fortsatt er under oppbygging og forandring. Nye bed planlegges og lages, planter kjøpes og plantes. Noen planter deles og noen er stadig på flyttefot. Takk for at du titter innom, jeg setter stor pris på din kommentar.
-----------------------------------------------------------------

tirsdag 20. september 2011

Høstblomstrende roser og en takk...

Tenk at våre to byggeprosjekter i hagen, kom til finale hos MOSEPLASSEN
Vi er helt overveldet...

Som en takk til alle som stemte på oss... et knippe med vakre, høstblomstrende roser.

REDOUTÉ

LOUISE ODIER

HERKULES
SUMMERWIND

SCHNEEWALTZER
TJOHEI..STEM IVEI..

12 kommentarer:

  1. Sååååå vackra rosor!!
    Kram
    Birgit

    SvarSlett
  2. Nydelige roser!
    Glemmer stadig det, at rosene fremdeles kan være flotte på høsten. Ikke like fine som i juli sånn i helhet på busken, men hver enkelt blomst er jo like pen :)

    SvarSlett
  3. Piękne róże, piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam.

    SvarSlett
  4. Gratulere så mye med finaleplass! Har akkurat vært og lagt min stemme :)

    Nydelige roser! også takker jeg for rådet ditt. Skal la Kinasøte stå til våren, også flytte den.

    Lykke til i konkurransen :)

    SvarSlett
  5. Men så fantastiskt fina rosor! Ska skriva upp sorterna och hålla utkik efter dem i plantskolan till våren!
    Och nu måste jag gå in och kolla vad det är för tävling ni är med i!
    Ha det gott!/Laila

    SvarSlett
  6. Så mange flotte roser det er hos deg ennå. Her råtner de vekk pga. regnet...men -
    Tjo hei - jeg har stemt på deg!

    Gratulerer med 2 finaleplasser:o)

    Heleneklem

    SvarSlett
  7. Hei! Gratulerer med finaleplasser! Takk for skryt på bloggen min. Jeg bruker orkidebeholdere til å forlenge levetiden for blomster jeg pynter kranser med. Kos deg i haven! Hilsen Kari

    SvarSlett
  8. Nyyydelige roser :) En gong skal eg også ha masse haustblomstrande roser :)

    SvarSlett
  9. Utrolig flotte og nydelige roser. Skulle gjerne hatt flere roser jeg også, men klarer meg med min Lykkefund, som praktisk talt er uten torner. (Jeg hater stikkende planter....)
    Lykke til i finalerunden, med verdige bidrag =)

    SvarSlett
  10. Vad fint du gör med dina bilder!
    Så vackra stämningsfulla fotografier.
    KRAM från mig!

    SvarSlett