Velkommen til Parkvegens Hageglede og Hagegalskap

Velkommen til hagen vår, en hage som fortsatt er under oppbygging og forandring. Nye bed planlegges og lages, planter kjøpes og plantes. Noen planter deles og noen er stadig på flyttefot. Takk for at du titter innom, jeg setter stor pris på din kommentar.
-----------------------------------------------------------------

tirsdag 1. oktober 2013

Druer på friland

Mon tro om druene på friland kan spises i høst?
Neppe...
Det var knapt et skudd å se før i juni, så annet var ikke å vente.

For en uke siden såg det ikke ut til å kunne bli annet enn grønne perler, 
men mange dager med fint høstvær har gjort underverker.

Uansett så er de vakre der de henger!




Jeg har smakt... og ja, de kan spises. Men ikke akkurat de søteste......
Ha en fortsatt fin oktoberuke!

4 kommentarer:

  1. Det er skikkelig eksotisk! Egne druer i hagen :) Håper de rekker å modnes!

    SvarSlett
  2. Hei! Druer på friland! Her det ikke en drue i veksthuset. Tror den kalde våren kan være årsaken.
    Bildene dine gir assosiasjoner til andre breddegrader. Vakre er de, både bildene og druene.
    Tusen takk for kjempehyggelige kommentarer hos meg. Blir så himla glad. God kveld! Anne

    SvarSlett
  3. Mmmm,de så nå hvertfall gode ut:)
    Så stas å ha druer i egen hage!
    Ønsker deg fine høstdager videre:)
    Klem Caroline

    SvarSlett
  4. Druer på friland høres jo helt fantastisk ut! Kjempefint å druene klatre langs armeringsnett. Ser ut som de har en lun og fin vokseplass her ved steinen. Jeg har plantet en drueplante i drivhustunellen min i høst og håper jeg får vekst og kanskje frukt på den til neste år :-)

    SvarSlett