Velkommen til Parkvegens Hageglede og Hagegalskap

Velkommen til hagen vår, en hage som fortsatt er under oppbygging og forandring. Nye bed planlegges og lages, planter kjøpes og plantes. Noen planter deles og noen er stadig på flyttefot. Takk for at du titter innom, jeg setter stor pris på din kommentar.
-----------------------------------------------------------------

onsdag 1. januar 2014

Godt Nytt År!

Jeg ønsker alle hagebloggere et fantastisk nytt hageår!
Jeg har ikke vært særlig aktiv med blogging den siste tiden, men en runde 
i hagen og drivhuset i dag, ga meg håp om et nytt fantastisk hageår.

Takk til alle dere som følger bloggen min 
og spesielt til dere som legger igjen en kommentar i ny og ne...

Snart er det tid for å så Blodbeger. 
En plante som overvintrer i drivhuset spirer med friske blad 
og jammen har den begynt å blomstre litt også.


Ved inngangen står julerosen i potte og i det milde været er den blomsterrik og fin.
De siste Chili Jamaicaen Bell ble til julepynt... nå skal de snart såes på nytt.


I drivhuset overvintrer Pelargonier og Sitrontreet.


Håper vi "sees" mange ganger i 2014!
Klem fra Aud Irene

18 kommentarer:

  1. Godt nytt hageår til deg også!

    SvarSlett
  2. Åhh, så hyggelig å se at det er håp om vår=) Gleder meg til å se hva du skal finne på i hagen i år=) Ønkser deg et godt nytt år med mange fine opplevelser=) Vibeke

    SvarSlett
  3. Godt nytt år til deg, frøene og plantene dine!

    SvarSlett
  4. Hei! Ønsker deg et riktig godt nytt år og selvfølgelig hageår! Det er alltid spennende og inspirerende å se på bildene og hva du skriver. Anne

    SvarSlett
  5. Godt Nytt År! Koselig bilder! Jeg kommer innom med ujevne mellomrom. Ha et godt nytt hageår!

    SvarSlett
  6. Godt nytt hageår til deg og :)

    SvarSlett
  7. Hei på deg! Spennende med nytt år og nye blogginnlegg. Du har en av mine favorittblogger og gleder meg til å se bilder og oppdateringer fra den fiiiine Moldehagen din :-) Godt Nytt År!

    SvarSlett
  8. Godt Nytt År til deg også!

    SvarSlett
  9. Godt nyttår! Takk for alt du deler - liker å lese om drivhuset ditt :-) og overvintring av planter - og til og med blomstring. Må så en sitronstein igjen...

    SvarSlett
  10. Riktig godt nyttår til deg også! Det har vært spennende og inspirerende å følge deg gjennom 2013. Nå gleder jeg meg til neste sesong:)

    SvarSlett
  11. Et riktig godt nytt år, gleder meg til å følge deg videre i ett nytt hageår:) Jeg glder meg også til å oppdatere meg på hva som har skjedd i hagenverdenen din siden sist:) I år er det første året jeg ikke varmer opp drivhuset... jeg har fåt låne litt plass her og der og rundt omkring... men kjenner jeg savner å kunne gå ut der og få litt blomsteropplevelser på tider av året hvor jeg vanligvis lengter sykt etter sommer og sol:)

    SvarSlett
  12. Jeg ønsker deg et flott nytt år! Vi sees i 2014.

    SvarSlett
  13. Gleder meg til nye blogginnlegg fra deg i 2014!
    ♥.•*♫*•.♥.•*♫*•.Et riktig godt nytt år!.•*♫*•.♥.•*♫*•.♥

    SvarSlett
  14. Hei. Ønsker deg et riktig godt nytt år. Gleder meg til et nytt bloggår!

    Klem Vivi

    SvarSlett
  15. Fina bilder och din headerbild med tulpanerna är jättevacker!
    Önskar dig ett Gott Nytt År!

    SvarSlett
  16. Godt nyttår, Aud Irene! Morsomt å lese om rosekvisten som ble til en ny plante :)

    SvarSlett
  17. Herlig at pelargoniene er i blomst, og det var noen flotte, imponerende sitroner! Så nydelig. Godt nytt blogge- og hageår!

    SvarSlett
  18. Godt nytt år, Aud Irene. Jeg glemmer ikke de fantastiske amplene dine med blodbeger i sommer. De var et syn!
    Hyggelige å lese blogginnlegget om drivhuset på vinterstid. Ser hyggelig ut å sitte der med stearinlys og noe godt i koppen.
    God helg i Romsdalen. Her sørøst har vi full vinter akkurat nå, etter grønne plener fram til nå og tusenfryd i blomstring før snøren kom.

    SvarSlett