Velkommen til Parkvegens Hageglede og Hagegalskap

Velkommen til hagen vår, en hage som fortsatt er under oppbygging og forandring. Nye bed planlegges og lages, planter kjøpes og plantes. Noen planter deles og noen er stadig på flyttefot. Takk for at du titter innom, jeg setter stor pris på din kommentar.
-----------------------------------------------------------------

onsdag 31. desember 2014

GODT NYTT ÅR!

I drivhuset er alt gjort klart for å ønske 2015 velkommen.
Ønsker alle bloggvenner et godt nytt hageår 
og håper å komme sterkere tilbake med blogginnlegg i det kommende året!


Klem fra Aud Irene!

13 kommentarer:

  1. Så flotte bilder!! Godt nytt hageår!!:)

    SvarSlett
  2. Så hyggelig at du har tenkt å blogge mer til neste år! Vakre bilder du viser. Da "sees" vi til neste år :)

    Godt nytt hageår!

    Klem

    SvarSlett
  3. Jeg ønsker deg et godt nytt år! I og utenfor hagen :-))

    SvarSlett
  4. Jeg ønsker deg et riktig godt nytt år=) Vibeke

    SvarSlett
  5. Godt nytt år til deg også. Jeg gleder meg til å følge deg i året som kommer.
    Line

    SvarSlett
  6. Riktig godt nytt år! Håper på flere flotte hagegleder fra Parkvegen i 2015.
    Jannicke

    SvarSlett
  7. Godt nytt år! Jeg ønsker meg flere innlegg fra deg i 2015. De er alltid så inspirerende. Klem Anne

    SvarSlett
  8. Godt nytt år til deg også, Aud! Vi får håpe vi får like fint vær i år også :)

    SvarSlett
  9. Godt nytt hageår til deg også, Aud!

    SvarSlett
  10. Godt nytt år til deg også
    klem Eli:)

    SvarSlett
  11. Muito lindo!

    Feliz 2015!

    beijinhos,

    Lígia

    SvarSlett
  12. Ønsker deg ett riktig godt nytt år.

    Klem Vivi

    SvarSlett
  13. Vilka magiska foton :) jag önskar ett nytt härligt år med massor av spännande äventyr.

    Ny post...heta inredningstrender 2015 :)

    ha en fin helg

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

    SvarSlett