Velkommen til Parkvegens Hageglede og Hagegalskap

Velkommen til hagen vår, en hage som fortsatt er under oppbygging og forandring. Nye bed planlegges og lages, planter kjøpes og plantes. Noen planter deles og noen er stadig på flyttefot. Takk for at du titter innom, jeg setter stor pris på din kommentar.
-----------------------------------------------------------------

fredag 31. desember 2010

GODT NYTT HAGEÅR!

Denne rosen er til dere alle mine bloggvenner med ønske om et godt nytt år og ikke minst.. 
et fantastisk hageår!
Takk for alle hyggelige kommentarer og all inspirasjon som jeg finner rundt på bloggene. 

19 kommentarer:

  1. Nydelig, tusen takk! Ja, vi har hatt et forholdsvis kaldt år å se tilbake på, men vi håper det kommende blir bedre! La alle våre hagedrømmer bli virkelighet =)
    Godt Nytt År til deg også!

    SvarSlett
  2. Jeg ønsker deg et godt nytt hageår! :)

    SvarSlett
  3. Inspirasjon får jeg også fra din hageblogg - tusen takk - det setter jeg pris på! Ha et Godt Nytt År - både i hagen og ellers!

    SvarSlett
  4. Hyggelig med hageinspirasjon! Godt Nytt År og mye hageglede ønskes deg!

    SvarSlett
  5. Tack för ett fantastiskt bloggår 2010 och ett riktigt Gott Nytt Trädgårdsår!
    Charlotta

    SvarSlett
  6. Godt nytt hageår til deg også :-) Nå går det med stormskritt mot vår.

    SvarSlett
  7. Tak for året der gik og på blomstrende blog-gensyn i 2011. Godt nytår til dig og dine.
    Kh Lone

    SvarSlett
  8. Har været en lille tur rundt på din blog. Sikke mange skønne planter du viser frem.
    Godt nytår.

    Hilsen Vivik

    SvarSlett
  9. Godt nytt år til deg også:o) Tenk at vi nå går mot lysere tider og nytt hageår;o) Jeg blar i kataloger allerede;o)))
    Nyttårsklem fra Solveig

    SvarSlett
  10. Hei og riktig godt nytt år!
    Nå er julepynten ryddet ut av huset og hagebøkene kommer snart frem igjen. To lange bed skal planlegges og fylles - og jeg aner ikke hva jeg skal velge... Men gleder meg til å prøve å finne riktige planter for å få en litt mer blomstrende sommer.
    Takker for hilsen og ønsker deg en fin-fin kveld!
    Klem fra Line

    SvarSlett
  11. For en nydelig rose. Akkurat slike drømmer jeg om å fylle hagen min med. Godt Nyttår til deg også:-) Hilsen Anne lise

    SvarSlett
  12. Godt nytt år til deg også:) Astrid Lindgren er en perfekt rose å ønske nytt år med, den er jo så vakker! Nå går det mot lysere tider....

    SvarSlett
  13. Tack själv för ett inspirerande trädgårdsår och Gott nytt år till dig också :)

    SvarSlett
  14. Takk - det samme til deg. Godt hagenyttår :) og en deilig start, med Astrid Lindgren. Den er vakker!

    SvarSlett
  15. min favoritt..så takknemmelig.:-) ser vi liker samme fargeskala ja.:-) kan jo ikke annet enn å glede oss nå..på rett side av jula nå.:-)

    SvarSlett
  16. Godt nyttår til deg med den fine hagebloggen. Hit skal jeg innom titt og ofte og hente inspirasjon. Gleder meg til det....
    Lenket deg jeg;-))

    SvarSlett
  17. Ønsker deg også et Godt Nyttår :)
    Og Astrid Lindgren er et must i min hage ;))) Og så er den vakker også:)

    SvarSlett
  18. Takk for hilsen . Et riktig godt nyttår ønskes deg og.
    Nydelig rose.

    SvarSlett