Velkommen til Parkvegens Hageglede og Hagegalskap

Velkommen til hagen vår, en hage som fortsatt er under oppbygging og forandring. Nye bed planlegges og lages, planter kjøpes og plantes. Noen planter deles og noen er stadig på flyttefot. Takk for at du titter innom, jeg setter stor pris på din kommentar.
-----------------------------------------------------------------

onsdag 5. januar 2011

Lysere og lysere.. dag for dag

Dette bildet er tatt kl.16.00 i ettermiddag og er mitt bidrag til HIMMELSK hos PETUNIA Jeg gleder meg hver dag over lyset som varer lengre og lengre. Masse hvit snø hjelper på, men selve lyset.. vitner om at vi går den lyse årstiden i møte.


Jeg ønsker alle som titter innom en fortsatt fin uke!


13 kommentarer:

  1. Fantastisk smukt vinterbillede.
    Jeg er dog ved at være træt af vinter, glæder mig over hvert et minut dagen tiltager med.
    Hilsen Vivik

    SvarSlett
  2. Heldigvis går det mot lysere tider, og i slutten av denne måneden titter sola opp mellom fjella igjen her inne i fjorden.

    SvarSlett
  3. Ja, er det ikke herlig? Det merkes godt at solen har snudd, og det blir bare bedre og bedre......
    Flott bilde, der du har fått med deg lyset!
    Egentlig er det jo vakkert med vintermotiv!

    SvarSlett
  4. Nydelig bilde, og heldigvis så går det mot lysere tider. Det er ikke leng til såsesongen starter for fullt - gleder meg.

    SvarSlett
  5. Hei!

    Flott vinterstemning.
    Imidlertid fanger huset og hagen med roser min interesse! Her vil jeg være en stund:-)
    Har selv hus fra 1911 og stor hage under stadig utvikling.

    SvarSlett
  6. En alldeles underbar bild!
    Ja, det är härligt att det för var dag som går blir allt ljusare :)
    Ha en fin torsdag!

    SvarSlett
  7. Nydelig vinterbilde! Vakkert lys du har fått fanget der. Det er så deilig å se at dagen har blitt noen minutter lengre allerede. Snart er det vår!

    SvarSlett
  8. Ja det er virkelig deilig å se at det lysner dag for dag! Her sier vi, fra gammelt av, at det lysner et haneskritt for dag, og det vises! Her begynner det likevel å mørkne i halv tre tiden, men om en stund tar vi dere igjen, for da har vi det lyst hele døgnet:) Fint å se bildet ditt!
    -Margit-

    SvarSlett
  9. Det går mot lysere tider heldigvis, men det er kjekt å få lyst opp mørketiden med slike fine bilder som dette!
    Nydelig!!

    SvarSlett
  10. Kjempebilde, vakker snø og vakkert lys ;))

    SvarSlett
  11. Et meget smukt og himmelsk billede.. :-)

    SvarSlett