Velkommen til Parkvegens Hageglede og Hagegalskap

Velkommen til hagen vår, en hage som fortsatt er under oppbygging og forandring. Nye bed planlegges og lages, planter kjøpes og plantes. Noen planter deles og noen er stadig på flyttefot. Takk for at du titter innom, jeg setter stor pris på din kommentar.
-----------------------------------------------------------------

fredag 11. april 2014

Hagebesøk

Tenk så heldig å få hagebesøk av selveste Hannu Sarenström.
Mandag kveld hadde han et flott foredrag i Molde og Omegn Hagelag 
og heldige meg kunne ønske han velkommen til Parkvegen.
Sammen med Romsdal Budstikke og Hagelagets IT ansvarlige Terje, hadde vi en fin prat i hagen.


Han var imponert over landskap med bakker, fjellgrunn, fjorder og utsikt over snødekte fjell.
En stor kontrast til hans egen 6 mål store hage sør i Sverige.
Vi som var på foredraget lot oss imponere over hans vakre hage, 
der harmoni og farger skifter gjennom hele året.


Her finner du innlegget fra Romsdal Budstikke
og her finner du referat fra Hagelaget

Jeg oppfordrer andre Hagelag å engasjere Hannu til foredrag. 
Men husk... dere må være ute i god tid, for denne mannen er ettertraktet.

Snart nærmer det seg Påske og mange av oss vil benytte fridagene til å pusle i hagen.
Det skal i alle fall jeg gjøre!
Ønsker der ealle en fin påske!


9 kommentarer:

  1. Så kjekt med slikt storstilt besøk da! Kan tenke meg at han ble imponert over både hagen og utsikten din. Fin reportasje i Budstikka også. Riktig god påske!

    SvarSlett
  2. Hei! Det må ha vært kjempemorsomt. Det er så interessant å møte hageentusiaster som han.Opplevde han en gang i Sverige hvor han holdt et engasjert foredrag om sitt hageliv fra starten.Ha en riktig fin påske! Anne

    SvarSlett
  3. Så gøy! Jeg husker jeg leste om han i en bok eller hageblad og var veldig imponert over den store fine hagen hans i Sverige. Tenker det må ha vært inspirerende å høre foredrag med han! Ha en fin palmehelg og god påske!

    SvarSlett
  4. Jeg hadde gleden av å høre foredrag med ham i Sverige i januar! han snakker på inn og utpust og et fyrverkeri av en foredragsholder! Han kommer til Staudeklubben Miøsen i august!

    SvarSlett
  5. Så artig å spennende, jeg tenker dere hadde mye å snakke om og at han trivdes god i Parkvegen.
    God lørdag fra Marit.

    SvarSlett
  6. Så utrolig gøy. Skjønner veldig godt at han ble bergtatt av hagen din.
    Ønsker deg en fortsatt fin helg. Klem

    SvarSlett
  7. Oi, så utrolig morsomt med besøk av han=) Regner med han trivdes godt i hagen din=) God påske til deg=) Vibeke

    SvarSlett
  8. Wow, det var sikkert stor stas og ganske så uforglemmelig med foredrag og besøk :) God påske.

    SvarSlett
  9. Selveste Hannu i godstolen utenfor drivhuset ditt. Så moro! Han skulle jeg gjerne hatt på visitt her i Miacasa gitt.

    SvarSlett