Velkommen til Parkvegens Hageglede og Hagegalskap

Velkommen til hagen vår, en hage som fortsatt er under oppbygging og forandring. Nye bed planlegges og lages, planter kjøpes og plantes. Noen planter deles og noen er stadig på flyttefot. Takk for at du titter innom, jeg setter stor pris på din kommentar.
-----------------------------------------------------------------

søndag 6. mars 2016

SOMMERDRØMMER

Jeg drømmer om sommer, bugnende blomsterprakt, sol fra skyfri himmel 
og mange gode hageopplevelser.
Jeg forkorter gjerne ventetiden med å følge oppfordringen fra ANNE på Moseplassen.
Her er noen av mine sommerdrømmer...

Jeg drømmer om Tulipaner, Juleroser og Akeleier.




Jeg drømmer om struttende juniblomstring og vakre Rhododendroner.





Jeg drømmer om Revebjeller, Roser, Clematis og lyse Julidager uten regn.



Jeg drømmer om lilla og hvite farger, overfylte bed 
der plantestøttene nesten knekker under vekten av frodig klematis.



Jeg drømmer om grønnsaker fra sneglefri sone, modne giftfrie tomater og søte druer.

 




Klem til alle blogvenner fra en drømmende Aud!

13 kommentarer:

  1. Åhhh, så fine sommerdrømmer, og før vi vet ordet av det, er vi der :)
    Nydelige bilder, som vanlig!

    SvarSlett
  2. Å, ja, nå har vi mye å se frem til! Flotte bilder!

    SvarSlett
  3. Hei Aud:)
    Så flotte sommerdrømmer!
    Og virkelig inspirerende bilder en slik snø-dag i mars.
    Jeg ønsker meg også senglefrie grønsaker...bare om det hadde vært mulig.

    SvarSlett
  4. Fine sommerdrømmer! Vi har mye å se fram til framover:-)

    SvarSlett
  5. Så mycket vackert, tänk vad härligt när det blir sommar igen.
    Ha det fint!
    Marika

    SvarSlett
  6. Jeg vil gjerne være med å drømme sammen med deg, for her var det mye fint.
    Gleder meg til julerosene kommer, og alt det andre. Bare våren kunne forte seg litt.

    Klem vivi

    SvarSlett
  7. Wow så underbart! Jättefina bilder som bjuder på den bästa sommarlängtan.
    Ha en fin dag
    Kram Maria

    SvarSlett
  8. Så mange deilige drømmer du har! Skjønner godt at du lengter etter blomstring i den fantastiske hagen din. En nytelse. Satte lengselen i gang her også:) Kjekt at du blogger innimellom. Har savnet deg.
    Hilsen Jannicke

    SvarSlett
  9. Så flotte bilder fra din nydelig hage. Kjekt å se deg igjen :-) Ja, nå er det bare å glede seg. Ha en fin dag. Hilsen fra Liv

    SvarSlett
  10. Jaa!
    Kom sol, kom varme!

    SvarSlett
  11. åå, så herlig! både fargene og blomstene, og druene! oi så jeg gleder meg til druer igjen :D
    Har vært for travel noen dager nå, men endelig tid til å dykke ned i bloggene igjen, og dette gjorde godt :D

    SvarSlett
  12. Nydelige bilder å sommerminner, ja jeg er helt klar for en sesong.

    God aprilhelg til deg.

    SvarSlett
  13. Till och klockor kopior med fönstret mot vätskebälgen, en HYT-klammer, är gjord i rökig grå safir för ett svart utseende, medan den normalt rolex klocka kopia levande kapillärvätskan som används i det yttre timmarspåret också är svart. Detta svartvita utseende fake cartier gör de livliga orange accenterna på händerna, kraftreserven och yttertimmarspåret ännu mer slående. Tillverkningen av handwundrörelsen inuti den fake IWC nya H0 är samma som används i tidigare H0-modeller också, med en 65 timmars kraftreserv och 28 800 bph taktfrekvens. HYT parar fake audemars piguet den nya H0 med sin texturerade svarta gummiband med en DLC-titanutloppsspänne. Denna nya modell finns nu tillgänglig hos auktoriserade fake panerai återförsäljare som en del av den vanliga H0-kollektionen, prissatt till en MSRP på 43 000 CHF. Kontrollera HYT: s webbplats för fullständig fake hublot information.

    SvarSlett