Velkommen til Parkvegens Hageglede og Hagegalskap

Velkommen til hagen vår, en hage som fortsatt er under oppbygging og forandring. Nye bed planlegges og lages, planter kjøpes og plantes. Noen planter deles og noen er stadig på flyttefot. Takk for at du titter innom, jeg setter stor pris på din kommentar.
-----------------------------------------------------------------

søndag 19. mars 2017

Blomstervegg

De siste årene er det blitt populært med blomstervegger i offentlige bygg og noen lager også små vegger i private hager.
Det er ikke den type vegg jeg skal presentere nå, men min blomstrende kjøkkenvegg.
Vi pusset opp kjøkkenet i 2016 og da fikk jeg lov til å velge tapet :-)
Når jeg kommer inn på kjøkkenet, 
så blir jeg møtt av den flotteste blomsterveggen jeg kan tenke meg.


Her er det godt å innta måltidene og vi nyter hver dag den fantastiske utsikten over fjord og fjell.


Kjøkkenet er fra Ikea.
Vi er veldig fornøyde.  


Stolene er fra Ikea og de har etter at bildet ble tatt, fått hvite skinnfeller i setet.
 

Roser fra Handyman, fordi jeg har fortjent det :-)
 

Det er også blitt plass til en liten lese/strikkekrok på kjøkkenet.
Strikketøy og et glass vin.. da koser jeg meg.
 

I lesekroken er en gammmel orgelkrakk blitt et lite bord.
Rester av tapet og en glassplate som bordplate.





Ønsker dere alle en fin uke og takk for at du titten innim kjøkkenet vårt!

Klen fra Aud

 

12 kommentarer:

  1. Så flott kjøkken, og nydelig tapet! Den må være herlig å møte hver dag:)
    Koselig kjøkkenkrok også.

    Ha en fin ny uke!

    Klem

    SvarSlett
  2. Fint med blomster inne når de ute lar vente på seg :-)) Fin uke!

    SvarSlett
  3. Kjempeflott!
    Lekkert med både nytt kjøkken og tapet:)
    Vi pusset også opp kjøkkenet i fjor, fra ikea og ble så fornøyd, dogg uten blomstertapet:)
    Ønsker deg fine vårdager:)

    SvarSlett
  4. Likte veldig godt tapeten. Flott sted å sitte
    Du spurte om hvor jeg har kjøpt krukkene. De kjøpte vi for 3-4 år siden på Bauhaus i Vestby.
    De siste to årene har de ikke hatt dem. Jeg skjønner ikke hvorfor de må skifte ut alt. Det er veldig ok å ha mange av de samme.
    Ha det godt! Anne

    SvarSlett
  5. Så koselig. Er man glad i blomster så er man glad i blomster :) Nydelig kjøkken i et herlig miljø med flotte takbjelker mm. Ha ei fin uke. Hilsen fra Liv

    SvarSlett
  6. Flott blomstertapet, får nesten lyst til å tapetsere. Ha en fin dag, hilsen Ingeborg
    fra fruhaldshage

    SvarSlett
  7. Nice blog. If you are passionate about espresso and willing to have a home espresso maker, then check out reviewssaint.com.

    SvarSlett
  8. Looking for the grow tents to grow marijuana? If yes just visit.

    SvarSlett
  9. If you want to know more about cheap above ground swimming pool ladders please click on the link

    SvarSlett
  10. Nice post thank you Quincy

    SvarSlett