Velkommen til Parkvegens Hageglede og Hagegalskap

Velkommen til hagen vår, en hage som fortsatt er under oppbygging og forandring. Nye bed planlegges og lages, planter kjøpes og plantes. Noen planter deles og noen er stadig på flyttefot. Takk for at du titter innom, jeg setter stor pris på din kommentar.
-----------------------------------------------------------------

søndag 23. mai 2010

Vår hageglade leieboer

Tenk så heldige vi er.. som har en hageglad og interiørinteressert leieboer. Takk kjære leieboer for at du gjør det så fint rundt deg, jeg lar bildene tale for seg.

2 kommentarer:

  1. Leieboer - aldri verden har min leieboer gjort det så fint! Da er du heldig ihvertfall - og vet det! :-)

    SvarSlett
  2. Hei! En liten hilsen fra ei som surfer rundt i mange fine hageblogger! Så fint du har det, nyyydelig med skifer!!! Og så bra at leieboeren din også lager det fint rundt seg - så blir det så helhetlig (hvis det er et ord...hm!)!!
    Nå skal jeg snart ut og tusle rundt i hagen min!
    Ha en fin dag, og tusen takk for titten!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett