Velkommen til Parkvegens Hageglede og Hagegalskap

Velkommen til hagen vår, en hage som fortsatt er under oppbygging og forandring. Nye bed planlegges og lages, planter kjøpes og plantes. Noen planter deles og noen er stadig på flyttefot. Takk for at du titter innom, jeg setter stor pris på din kommentar.
-----------------------------------------------------------------

lørdag 20. november 2010

Saturday Show Off

Ta turen innom Saturday Show Off hos Håkans Roseblogg. Her finner du mange flotte blogger å titte innom.
Med vakre Clair Renassance ønsker jeg alle en god helg!

7 kommentarer:

  1. En flott rose på en så snöig lördag.Önsker dig og en god helg :)

    SvarSlett
  2. Ååhhh jeg elsker Claire!! Det er en av mine absolutt favoritter.

    SvarSlett
  3. Gosh noe såååå vakkert!
    Er visst bare å handle inn skjønner jeg!
    Om denne vintern blir som den forrige har jeg god plass til denne damen og :)
    Takk for innspirasjon!

    SvarSlett
  4. Min aller første rose var en Claire:)

    SvarSlett
  5. For en nydelig helgehilsen!
    Og takk for oppmuntrende kommentar på bloggen min. Det er nok ikke antall kilo som teller alltid, men heller det disse kiloene gjør med oss.
    Jo før jo heller man finner måten å bli kvitt dem på, jo bedre er det :-).

    SvarSlett
  6. Vakker helgehilsen :) Clair rennassance er nydelig. Og så mange nydelige roser på bildene i sidefeltet på bloggen din!

    Ønsker deg en fortsatt fin kveld og en flott ny uke :)

    SvarSlett
  7. Flott rose! Gleder meg alt til neste års blomstring! Men isrosene er vakre de også! Tenkte jeg ville takke for tipset om å sende bildet av Nøtteliten inn til konkuransen hos Moseplassen. Han er en av finalistene! Kjempehyggelig! Ønsker deg en flott ny uke!

    SvarSlett