Velkommen til Parkvegens Hageglede og Hagegalskap

Velkommen til hagen vår, en hage som fortsatt er under oppbygging og forandring. Nye bed planlegges og lages, planter kjøpes og plantes. Noen planter deles og noen er stadig på flyttefot. Takk for at du titter innom, jeg setter stor pris på din kommentar.
-----------------------------------------------------------------

torsdag 2. februar 2012

X-FAKTOR BLOMSTERUTGAVEN

Hurra... tid for konkurranse! Å dykke ned i bildearkivet gjør noe med meg. 
Lengselen etter vår og sommer sitrer i kroppen. 
Det finnes mange vakre planter i fargeskalaen rosa i hagene våre.
Min representant i den rosa sjangeren blir vakre Clair.
Etter et regnskyll, er rosen et perfekt paradis for en liten flue.
Et vakrere sted å slukke tørsten, kunne den knapt ha funnet.


Flere vakre rosa representanter finner du på MOSEPLASSEN


13 kommentarer:

  1. Det var en fantastisk flott rose, kan nesten kjenne duften av sommer!
    Kjempe flott bidrag til konkurransen og jeg ønsker deg masse lykke til!

    SvarSlett
  2. En utrolig delikat og lekker rose! Lykkelig er den flue som slukker tørsten der, ja!
    Ønsker deg lykke til i konkurransen! Dette er gøy!

    SvarSlett
  3. Oi, dette blir nok min favoritt! utrolig nydelig! fargen er perfekt babyrosa! lykke til i x-faktor!

    SvarSlett
  4. Så flott bilde!..og nydelig rosafarge på denne!! ..skal merke meg navnet, for hyttelandet mitt er Skarsøya, hjemlandet Trondheim;)...så kanskje får jeg den til også??
    Lykke til!!
    Ha en god ferd mot helg, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  5. Meget smuk rose. Og du har helt ret. Det er dejligt, at være nød til at dykke ned i arkivet efter smukke billeder ;-)

    SvarSlett
  6. For ei nydelig rose og lykke til :)

    SvarSlett
  7. Sukk, for en lekker rose.
    Lykke til i konkurransen :-)

    SvarSlett
  8. Nydelig rosebilde! Det er hyggelig å se igjennom bilder fra i sommer nå midt på vinteren. Lykke til!

    SvarSlett
  9. Rett og slett vakkert! :)
    Lykke til!

    SvarSlett
  10. Nydelig rose...fargen var helt perfekt:))
    Lykke til i konkurransen:)

    SvarSlett
  11. Vakkert!
    Herlig bilde av en herlig rose, hyggelig å ha deg med på konkurransen :)

    SvarSlett
  12. Dette var virkelig en lekker rose! Nydelig var den:) Lykke til i konkurransen! Klem Ellen.

    SvarSlett